Friday, November 2, 2012

Pengumuman :Temui saya pada hari AHAD 4 hb Nov 2012 !


Bersempena dengan Karnival Buku MPH yang sedang berlangsung di MYDIN MITC, MELAKA, saya akan hadir untuk sesi autograf di sana pada tarikh dan waktu berikut:

Tarikh:  4 hb Nove 2012  (AHAD)

Tempat  : Kawasan pameran buku MPH, MYDIN MITC . Melaka.

Masa :  2.00 pm-4.00 pm

Oleh itu saya ingin menjemput anda bersua muka dan beramah mesra dengan saya 
pada masa dan  tarikh yang dinyatakan tadi.
Terima kasih atas kesudian anda.
JUMPA di sana

*****************
Ini pula saya kongsikan CARA untuk anda mendapatkan semua novel-novel saya yang diterbitkan oleh FAJAR PAKEER termasuklah novel saya yang bertajuk

DATANG PADA WAKTUNYA


Hanya hantarkan pesanan anda, nyatakan jenis novel dan jumlah kepada 
alamat e-mel di bawah. Buku akan dipos ke pintu rumah anda.
Saya tuliskan sekali lagi:

order@fajarnovels.com.my

cc   fajarpakeerkrew.com.my



Semoga anda senang mendapatkan novel-novel saya.
Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.