Monday, February 18, 2013

MISTERI CINTA SEMALAM : Bab 13


Misteri Cinta Semalam: Bab 13 sudah disiarkan DI SANA (TEKAN)

Antara kisahnya kali ini:

“Mulai sekarang, kau jangan sesekali fikir nak cabut lari dari aku. Belum sempat kau sampai ke balai polis, anak kau akan sampai ke rumah mayat dulu. Orang-orang aku akan sentiasa mengawasi anak kau.”
Bulat matanya memandang wajah Zed. Dia masih keliru.
Kemudian Zed ketawa berdekah-dekah di hadapannya.
“Jangan takut… aku bukan nak bunuh kau. Aku bukan nak potong telinga kau atau jari kau. Aku nak kau hidup… dengan aku. Aku nak kau ikut saja ke mana aku pergi. Aku nak kau jadi milik aku.”
“Tapi… tapi aku tak kenal kau,” balasnya sambil menggeleng.

Selamat Membaca!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.