Saturday, May 18, 2013

Mengejar Masa


Buku SEPATU QUEEN dan ANTOLOGI TENTANG CINTA
yang sedang dibalut untuk penghantaran pada hari Isnin hadapan.

Terlebih dahulu saya ingin meminta maaf kerana sudah lama tidak menulis di sini atau memuat naik cerpen atau cerita baharu. Buat masa ini saya memang teramat sibuk dengan kerja penerbitan dan juga menulis. Buat masa ini saya masih tekun menyiapkan mss LL dan sebuah novella untuk dimuatkan dalam sebuah projek yang dipanggil Projek HTH yang mungkin keluar pada bulan 8.

Sementara itu saya masih menantikan mss Percayalah Sayang, Misteri Cinta Semalam dan Andai Datang Cinta diterbitkan. Juga masih menanti keputusan sebuah manuskrip yang menyertai sebuah sayembara. Nanti, sekiranya ada berita baik saya akan kongsikan di sini ya.

Terima kasih kepada yang sudi membeli Sepatu Queen dan Antologi Tentang Cinta. Kedua-dua buku ini masih ada stok. Jika ada sesiapa yang mahu mendapatkannya sila hubungi saya menerusi emel.
Oh, ya! Stok novel JANJI JULIA juga ada pada saya.

Jumpa lagi. Saya akan cuba tuliskan cerpen ya... Sayang semua.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.