Wednesday, July 17, 2013

SUARA TENGAH MALAM -BAB 7 -Dia sudah lama menangis..



Novel SUARA TENGAH MALAM Bab 7 sudah akak naikkan ke halaman ILHAM

Zed : Dia sudah lama menangis. Dendam sudah sebati dalam darahnya...

“Aku dah putus asa dengan hidup aku. Aku dah penat berpindah randah. Aku dah tak sanggup melihat isteri aku, anak-anak aku hidup seperti orang pelarian apabila dikejar along sana-sini. Sekarang, apa nak jadi pun, jadilah. Sekurang-kurangnya jika aku mati, aku mati di tempat aku sendiri.”
“Kau tahu apa maknanya kedatangan aku ke sini, kan?”
Poyi tidak menjawab.
“Kau dah bersedia untuk mati?” tanya Zed lagi sambil merenung muka Poyi.

BACA seterusnya di link bawah

http://ilham.karangkraf.com/karya-detail.aspx?idk=1375&idc=7101#.UeX6TtKnpCg

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.