Tuesday, September 3, 2013

Stok novel SUARA TENGAH MALAM


Alhamdulillah, stok novel SUARA TENGAH MALAM sudah berada di tangan saya. Sebenarnya boleh dikatakan hampir kesemua novel-novel di atas sudah ada pemiliknya.Hanya tinggal beberapa buah sahaja lagi yang masih belum ada pembeli.

Buat masa ini juga novel SUARA TENGAH MALAM sudah berada di MPH, POPULAR dan kedai-kedai buku yang lainnya.

Saya harap semua kawan-kawan sudi mendapatkan sebuah naskhah STM untuk dibaca dan difahami apa yang cuba saya sampaikan.

Terima kasih banyak atas sokongan dan kesudian anda mendapatkan novel STM. Saya harap anda berpuas hati, terhibur dan mempelajari sesuatu daripadanya. Saya hanya dapat membalas budi baik anda dengan doa semoga andamurah rezeki, diberikan rezeki yang halal lagi diberkati. Aamiin.

Kepada yang ingin mendapatkan novel ini dengan tanda tangan saya, boleh hubungi saya di e-mel: pnmaria1@gmail.com.

Harga Semenanjung :  RM 23.00 (termasuk pos laju)
Harga Sabah/Sarawak  RM 26.00 (termasuk pos laju)


"Ada orang kirim salam sayang sama lu, bro" - Suara Tengah Malam

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.