Tuesday, January 14, 2014

Sesi sain novel Sejak Kita Bertemu

Alhamdulillah. Semalam, hari Isnin (13/1) saya telah ke pejabat Karyaseni di Bandar Tun Hussein Onn untuk satu sesi sain novel terbaharu saya iaitu novel Sejak Kita Bertemu yang baru sahaja siap dicetak dan diterbitkan. Malah ketika ini, buku ini belum pun masuk ke kedai-kedai buku lagi.


Jumlah buku yang saya sain semalam lebih kurang 350 buah kesemuanya dan mengambil masa beberapa jam. Untuk 100 orang pembeli ONLINE yang pertama sudah saya sediakan cenderamata.


Pembaca juga boleh dapatkan novel ERTI CINTA bersama novel SEJAK KITA BERTEMU melalui penerbitnya Karyaseni. Ini disebabkan novel Erti Cinta tidak ada di kedai buku lagi.

Harga novel Erti Cinta ialah RM 19.00 dan harga novel sejak Kita Bertemu ialah RM 24.00. Nanti kalau sudah ada di kedai-kedai buku, saya akan maklumkan ya.

Terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.