Saturday, March 1, 2014

Mari beli buku


Hari ini saya ingin memberitahu bahawa saya mempunyai stok beberapa tajuk novel saya antaranya ialah:

1. Sejak Kita Bertemu : RM 24/ RM 27 (S/S)
2. Erti Cinta : RM 19/ RM 22 (S/S
3. Datang Pada Waktunya: RM 20/ RM 23 (S/S)
4. Sepatu Queen : RM 20/ RM 22 (S/S)
5 Antologi Tentang Cinta : RM 18/ RM 20 (S/S)
6. Strawberi Coklat Untuk Ella: RM 18/ RM 20 (S/S)

* Suara Tengah Malam -masih menanti stok.


Kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan novel-novel ini daripada saya, boleh hubungi saya di alamat e-mel:  pnmaria1@gmail.com

Kepada yang sudah mendapatkannya dan sudah membaca, saya ucapkan berbanyak terima kasih atas sokongan anda. Nantikan novel terbaharu saya pula ya.



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.